Do blistavog tena u sedam (besplatnih) koraka

Ulepšavanje i održavanje, modni trendovi...

Moderator: Urednici

Do blistavog tena u sedam (besplatnih) koraka

Postod Angelina » Pon Sep 12, 2011 12:08

Na starenje kože utiču brojni faktori, ali najveći neprijatelji lepog tena su sunčanje, pušenje i stres.

Prva dva možete pobediti relativno lako: prestanite da pušite (to nije nemoguća misija, iako vam ponekad možda tako izgleda) i koristite kreme sa visokim zaštitnim faktorom. Kad smo to rešili, ostaje nam da se izborimo sa stresom. To već ne ide tako lako u današnje vreme, ali nije neizvodljivo.

Pokušajte da usvojite sedam zdravih navika koje smanjuju stres, neće vas koštati ni dinara a ne samo što ćete imati zdrav, lep ten, nego ćete biti i dobro raspoloženi i puni životne energije.

Dišite duboko

Plitko, ubrzano disanje je jedan od prvih znakova da ste pod stresom. Zato dišite duboko i sporo, to je vrlo efikasan metod smirivanja, a ujedno ćete dovesti i nivo ugljen dioksida i kiseonika u organizmu u odgovarajući odnos.

Kada se skoncentrišete na sporo, kontrolisano disanje, nemojte razmišljati ni o čemu drugom. Uskoro ćete osetiti da se vraćate u ravnotežu, dok nerviranje odlazi u zaborav.

Aktivirajte se


Stres nas podstiče na akciju, ali ta energija je destruktivna. Vežbanjem ćete utrošiti višak energije, tako da ćete u stresnim situacijama moći da zadržite smirenost.

Osim toga, vežbanje podstiče aktivnost belih krvnih zrnaca i lučenje endorfina, popravlja raspoloženje i cirkulaciju, što je sjajno za zdravlje kože. Fizička aktivnost je zapravo onaj "čarobni štapić" koji će vam popraviti i izgled i kvalitet života.

Oduprite se potrebi za nezdravom hranom

Kad stres "napadne", hormon stresa kortizol mozgu šalje signal da smo gladni, ali "govori" mu i da nam treba slatko i masno, što je definitivno pogrešan izbor.

Namirnice bogate šećerima samo izazivaju haos u lučenju insulina, što dovodi do gojenja i kao rezultat imamo još gore raspoloženje. Dodatan problem je što kolače ili čokoladu mozak doživljava kao nagradu, pa želimo još i još...

Šta da radite? Uvedite u ishranu više namirnica koje su bogate proteinima, jer čisti proteini doprinose stabilizaciji raspoloženja, pa ćete lakše moći da se kontrolišete. Takođe, nije loše da pokušate da utvrdite koju tačno hranu konzumirate kad ste pod stresom i da pokušate da racionalizujete svoju potrebu za, na primer, sladoledom u takvim situacijama. Sledeći put pokušajte da pojedete malu porciju, umesto da sladoled jedete direktno iz pakovanja samo zato što ste nervozni.

Fokusirajte se na lepe stvari

Kad smo pod stresom, vrtimo se u krugu negativnih misli, a loše stvari često i preuveličavamo.

Ako ste lepo raspoloženi i puni optimizma, sigurno se nećete mrštiti, a onda ste već na korak do cilja, jer mrštenje, opšte je poznato, izaziva bore.

Evo kako da pomognete sebi. Svake večeri pre nego što zaspite pomislite na lepe, dobre stvari koje ste uradili tog dana. Sigurno vam se neko obradovao, nekome ste pomogli, ili je vama neko dan učinio lepšim nekom sitnom ljubaznošću koju niste očekival. Poenta je u tome da "uvežbate" pozitivan stav razmišljajući o ljudima koje volite i iskustvima koja su vam donela nešto dobro.

Više spavajte

Spavanje je u neku ruku besplatan kozmetički tretman. Ništa ne pogoršava stres, ali i izgled tako uspešno kao iscrpljenost. Dobro se odmorite, spavajte redovno i rezultati će se vrlo brzo videti.

Predahnite

Pokušajte da odvojite malo vremena u toku dana tokom kojeg nećete raditi ništa. Sedite deset, petnaest minuta u fotelji koju volite ili na klupi u parku, i pustite da vreme prođe. Usporite malo, budite sami sa sobom, ne pokušavajte da rešite probleme po svaku cenu, a ako to budete uspeli da uradite svakog dana, posle nekog vremena problemi će vam delovati manje strašno, a i telo i psiha biće vam zahvalni na tom "ukradenom vremenu", prenosi "Hafington post".

Vodite ljubav

Redovni seksualni odnosi učiniće da delujete mlađe. Naučno je dokazano da kvalitetan seksualni život doprinosi blistavom tenu i sjajnoj kosi, jer se cirkulacija tokom seksa ubrzava. Samim tim, koža dobija više kiseonika i izgleda svežije. Takođe, ubrzana cirkulacija podstiče oslobađanje toksina i čini da usne deluju punije.

Ako ste često "zauzeti" u spavaćoj sobi, duže ćete ostati mladoliki. Tokom seksa pojačava se proizvodnja kolagena, koji sprečava pojavu bora i pega koži. Ako ste često izloženi stresu, eto super terapije - nema maske za lice koja će vam prijati više nego zabava u krevetu sa nekim koga volite.

Seks podstiče oslobađanje hormona sreće i doprinosi osećanju bliskosti, a posle gadnog dana na poslu ništa vam neće tako brzo popraviti raspoloženje.

http://www.mondo.rs/s217392/Lifestyle/V ... oraka.html
Korisnikov avatar
Angelina
Moderator
 
Postovi: 250
Pridružio se: Čet Sep 04, 2008 06:15

Povratak na Lepota i moda

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju

cron